«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Центр детско-юношеского творчества «Арман» города Щучинск при отделе образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области» 

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2024-2025 оқу жылының өзін-өзі бағалау қорытындысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024-2025 оқу жылындағы өзін-өзі бағалау қорытындысы Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» МКҚК жанындағы «Болашақ» шағын орталығы

Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағыЩучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» МКҚК жанындағы «Болашақ» шағын орталығы өзін-өзі бағалау қорытындысының мазмұны

  1. Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
  1. Білім беру ұйымының атауы, орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан жері).
  2. Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электронды почта, web-сайт).
  3. Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының ТАӘ және лауазымға тағайындау туралы бұйрық деректері).
  4. Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары.
  1. Кадрлық әлеуетті талдау

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

  1. мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау.
  2. тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер.
  3. мемлекеттік білім беру ұйымы басшысының үш жылда бір рет аттестаттаудан өткені туралы мәліметтер;
  4. педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/растау туралы мәліметтер кемінде бес жылда бір рет;
  5. кемінде үш жылда бір рет басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер.
  1. Тәрбиеленушілердің контингенті

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

  1. мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау.
  2. жасына қарай тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер;
  3. жас топтарының толықтығы туралы мәліметтер;
  4. әртүрлі жастағы топтардың болуы туралы мәліметтер;
  5. білім алушылар (тәрбиеленушілер) контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер;
  6. білім беру ұйымдарында мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру туралы мәліметтер.

Тәрбие және оқыту мерзіміне қойылатын талаптар:

  • әр түрлі жастағы топтарды қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімдерін сақтау.
  1. Оқу-әдістемелік жұмыс

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға қойылатын критерийлер:

 
  1. жұмыстық оқу жоспарлары мен ұйымдасқан қызметтің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі
  2. мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және білім беру бағдарламаларына сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру.

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне критерийлер:

  1. тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптардың сәйкестігі және сақталуы.
  1. Оқу-материалдық активтер

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға қойылатын критерийлер:

  1. мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау
  2. ғимарат туралы мәліметтер (ғимарат түрі, салынған жылы, жобалық қуаты, ағымдағы және күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу қажеттілігі және т. б.).
  3. жабдықтармен және жиһаздармен жабдықтау туралы мәліметтер
  1. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры
  1. Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер
  1. Тәрбиеленушілердің білімдерін бағалау

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға қойылатын критерийлер:

  1. тәрбиеленушілердің даму мониторингінің (бастапқы) нәтижелерінің болуы және талдауы;
  2. үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктері мониторингінің (қорытынды) нәтижелерінің болуы және талдауы.
  1.  Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары
  2. Қорытынды және ұсыныстар
  3. Ақмола облысы Білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі жанындағы Щучинск қаласы "Арман" балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы "МКҚК жанындағы "Болашақ" шағын орталығы Өзін-өзі аттестаттау қорытындысы бойынша қорытынды.
 

1 бөлім.

Білім беру ұйымының жалпы сипаттамас

  1. Білім беру ұйымының атауы:

Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» МКҚК жанындағы «Болашақ» шағын орталығы

Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан жері) – Қазақстан, Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Щучинск қ.  Елемесов к-сі 50

2. заңды тұлғаның байланыс мәліметтері - жұмыс тел. 8(716) 36 23551, электронды почта arman.shuch@mail.kz,  web-сайт: http://vs0002.burabay.aqmoedu.kz/

3. Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері – Тургужина Айгуль Айтжановна; сот. Тел. 8 7015954109, вацап8 7015954109, 2007 жылы Ақмола облысы Білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының директоры қызметіне тағайындалды.

Щучинск ауданы білім бөлімінің 2007 жылғы 19 қыркүйек күнгі тағайындау туралы №82 бұйрығы

https://drive.google.com/file/d/1RojjOphRxH9-po-npeDG7_UHsQxZNl1w/view?usp=sharing

Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің 15.01.2021 жылғы № 26/1 қайта тағайындау туралы бұйрығы

https://drive.google.com/file/d/1K9EXkHtScn5FdKPlEo6RnP1va42Kt9d9/view?usp=sharing

4. Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары

Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы 2021 жылғы 15 қаңтардағы анықтама

https://drive.google.com/file/d/1rR1tmcQMaLP7bnAz9KtuHo64MDQA-rAD/view?usp=sharing

Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» Мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының жарғысы. Ақмола облысы әкімдігінің 2021 жылғы 5 қаңтар күнгі № А-1/2  қаулысымен бекітілген.

https://drive.google.com/file/d/1HNIZ70tSqFjFhMqU0qmcUtrd-DbQeiKS/view?usp=sharing

          5. Рұқсат беру құжаттары

Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының "Арман" балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы "мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны жанындағы "Болашақ" шағын орталығының білім беру қызметі рұқсат құжаттарына сәйкес: мектепке дейінгі тәрбие және оқыту саласындағы қызметтің басталуы немесе тоқтатылуы туралы №kz23rvk00031016 қызметті жүзеге асырудың басталуы туралы хабарлама Қызметті жүзеге асырудың басталуы туралы хабарлама 

https://drive.google.com/file/d/1r7HGO9rGt0ey0RaRdXbPlvPiJZv29cDd/view?usp=sharing

 2 бөлім. Кадрлық әлеуетті талдау

Үлгілік қағидаларды сақтау

Ақмола облысы Білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны жанындағы "Болашақ" шағын орталығының қызметі Жарғыға, мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

Білім беру сапасы негізінен педагогикалық құрамның сапасымен анықталады. Өзін-өзі бағалау барысында кадрлармен жұмыс жөніндегі барлық нормативтік құжаттардың бар екендігі анықталды, кадр құрамы бойынша бұйрықтар уақтылы жасалады, еңбек шарттары жасалады, педагогтердің жеке істері бар. Кадрлық әлеуетке талдау жүргізілді. Бұл талдау шағын орталықтың барлық педагогтерінің педагогикалық білімі бар екенін көрсетті, алайда барлық тәрбиешілердің бейінді мектепке дейінгі білімі жоқ, бірақ курстық қайта даярлығы бар.

Шағын орталықтың штаты 2008 жылғы 30 қаңтардағы N 77 үлгілік Штаттарға сәйкес қажетті мамандармен толық қамтылған. Педагогикалық қызметті арнайы педагогикалық білімі бар педагогтер жүзеге асырады. Шағын орталықтың педагогтері курстық дайындықтан өтеді, аттестаттаудан уақтылы өтеді.

2024-2025 оқу жылы

Орта-арнайы білімі бар 1 тәрбиеші, оның ішінде Орта-арнайы мектепке дейінгі-1 педагог. 1 тәрбиешінің жоғары педагогикалық білімі бар, мектепке дейінгі білім беру бойынша курстық қайта даярлаудан өтті. Дене шынықтыру нұсқаушысы (лауазымды қоса атқарушы) жоғары білімі бар.

6. Мектепке дейінгі базалық білімі бар 1 педагог. Мектепке дейінгі базалық білімі жоқ тәрбиешілер «мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі» мамандығы бойынша қайта даярлаудан өтті.

Педагогикалық қызметті 2 тәрбиеші және 1 лауазымын қоса атқарушы педагог жүзеге асырды:, Педагог-сарапшы – 1 педагог, педагог-модератор -1 педагог. Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің бұйрығымен ұйым басшысы А. Тургужинаға 3 санатты басшы санаты берілді.

https://drive.google.com/file/d/1KaD3XlMn3fpHnhPUuDS6bx20xxaXdqYZ/view?usp=drive_link

Басшының қолымен және мөрімен расталған әдістемелік ұсынымдарға 2-қосымшаға сәйкес кесте (педагог кадрлармен жасақталғандығы туралы мәліметтер) қоса беріледі

https://drive.google.com/file/d/1XIFfP5CG5QEwmv-kt0ozFPXeG-U9a3i0/view?usp=drive_link

 

Қосымшалары бар педагогтердің білімі туралы құжаттар, қайта даярлау туралы сертификаттар (бар болса)

https://docs.google.com/document/d/1z-6zibphdHL99qGyjD9-y-DSasUKFw0w/edit?usp=drive_link&ouid=108689600401367017678&rtpof=true&sd=true

 

Бағалау кезеңіндегі педагогтердің штат кестесі:

https://drive.google.com/file/d/13BLTdQuCToXSAiTAgqNChcV0esH67fmm/view?usp=drive_link

 

https://drive.google.com/file/d/1w8lcHoASOny1vBTrJsCPfmWasU7lhRfN/view?usp=drive_link

Білім басқармасы органдардың бағаланатын кезең үшін біліктілік санатын беру/растау туралы бұйрықтары

https://docs.google.com/document/d/1SiLVCgX55ySwCCAkK-5MiHry9t-43ip-/edit?usp=drive_link&ouid=108689600401367017678&rtpof=true&sd=true

Бөбекжай-бала бақшаның педагогтері жоспарға сәйкес біліктілігін арттыру курсынан өтеді.

https://docs.google.com/document/d/1WC9q4MEmeDgF3ExuwIZwmVwFTFvMY9mP/edit?usp=drive_link&ouid=108689600401367017678&rtpof=true&sd=true

3 бөлім. Тәрбиеленушілер контингенті

Мектепке дейінгі ұйымда 2 топ жұмыс істейді. Бір топ мемлекетітк тілде оқытумен және 1 топ орыс тілінде оқытумен.

Жас кезеңділігі және жас топтары (оқу жылының басындағы толық жастағы балалардың жасы) келесідей:

Әр түрлі жастағы топтар  –3- жастан бастап,  4-жастан бастап

Басшының қолымен және мөрімен расталған әдістемелік ұсынымдарға 3-қосымшаға сәйкес кестелер қоса беріледі, 2024-2025 оқу жылының ресми интернет – ресурсында орналастырылған

https://docs.google.com/document/d/1XflVOwHuDt_76wAu7_SvS3yQZ0Pr-Dnl/edit?usp=drive_link&ouid=108689600401367017678&rtpof=true&sd=true

4 бөлім. Оқу-әдістемелік жұмысы

Ақмола облысы Білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының жанындағы «Болашақ» шағын орталығы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес тәрбие-білім беру қызметін жүзеге асырады. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес.

2024-2025 оқу жылында шағын орталықта тәрбие-білім беру үрдісі нормативтік актілердің негізінде жүзеге асырылады:

  1. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрі 2022 жылғы 3 тамыз күнгі №348 бұйрықпен бекіткен мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
  2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыз күнгі №385 «Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары, мамандандырылған, арнайы, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдары, балалар мен ересектерге арналған қосымша білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі ұйымдардың үлгілік қағидалары;
  3. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсанда бекіткен №557 «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу реестрінде № 8275 болып тіркелген) бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары;
  4. ҚР БҒМ м.а. 2016 жылғы 13 тамызда №499 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу реестрінде № 14235 болып тіркелген);
  5. Мектепке дейінгі ұйымдарға арналып әзірленген білім беру бағдарламалары.
  6. «2024-2025 оқу жылына арналған ҚР мектепке дейінгі және мектепалды сыныптарында тәрбие-білім беру үрдісін ұйымдастыру туралы» нұсқаулық-әдістемелік хат

Шағын орталықта 2 топ жұмыс істейді (1 топ мемлекеттік тілде оқытумен, 1 топ орыс тілінде оқытумен). Топтар жас ерекшелік нормаларына сәйкес жинақталған.

Жас ерекшелік кезеңдерін ескере отырып, келесі топтар құрылды:

Әртүрлі жастағы топтар  – 3-жастан бастап,  4-жастан бастап

Жұмыстық оқу жоспары – балалардың жас ерекшелік кезңі мен қызметінің түрлері бойынша максималды оқу жүктемесін, мектепке дейінгі білім беру құрылымын, мазмұнын бекітетін нормативтік құжат.  Жұмыстық оқу жоспары үлгілік оқу жоспарының негізінде әзірленген. Ұйымдастырылған қызмет тәрбиеленушілерді сәйкесінше қоғамдық идеалға, жеке тұлғаның қасиетін қалыптастыруға, жалпы мәдени және ұлттық маңызды құндылықтарға тәрбиелеуге, бойына сіңіруге қамтамасыз етеді. 

Тәрбиеленушілерді жан-жақты дамыту келесі бағыттар бойынша іске асырылады:

  • Физикалық дамыту;
  • Коммуникативтік дағдыларды дамыту;
  • Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту;
  • Шығармашылық дағдыларын, зерттеушілк қызметін дамыту;
  • Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын қалыптастыру.

Балалардың зерттеушілік қабілеттерін, шығармашылық, зияткерлік, танымдық, коммунативтік танымдарын дамыту, әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын қалыптастыру келесі ұйымдастырылған қызметтерді кіріктіру арқылы іске асырылады:

  1. Дене тәрбиесі;
  2. Тіл ұстарту;
  3. Көркем әдебиет;
  4. Сауат ашу негізі;
  5. Қазақ тілі (басқа тілде оқытатын топта);
  6. сенсорика;
  7. математика негіздері;
  8. құрастыру;
  9. қоршаған ортаны тану;
  10. сурет салу;
  11. лепка;
  12. аппликация;
  13. музыка.

Тәрбие-білім беру үрдісін жоспарлау кезінде балалар қызметін ұйымдастыру алуан түрін, әдістері мен тәсілдерінің нұсқалары мен пайдалану ескеріледі.

Тәрбие-білім беру үрдісін ұйымдастыру және өткізу кезінде тәрбиеленушілердің қызығушылықтары, мүдделері, жас ерекшелік және жеке ерекшеліктері ескеріледі.

Тәрбие-білім беру үрдісінде мектепке дейінгі ұйымның күн тәртібіне сәйкес іс-шараларды қосады (балаларды қабылдау, таңғы гимнастика, серуен, шынықтыру процедурасы, балалардың үйге кетуі), балалар қызметінің түрлері қарастырылады (ұйымдастырылған, ойын, танымдық, шығармашылық, экспериментальді, еңбек, пәндік, қозғалыс, сурет салу).

Ұйымдастырылған «Дене тәрбиесі» қызметін мектепке дейінгі ұйымның кестесіне сәйкес дене шынықтыру нұсқаушысы аптасына үш рет өткізеді.

«Қазақ тілі» ұйымдастырылған қызметі мектепке дейінгі ұйымның кестесіне сәйкес әр түрлі жастағы топта бір рет өткізіледі, күн сайын күн тәртібіне сәйкес ұйымдастырылады.

Ұйымдастырылған іс-шаралар «Тіл ұстарту», «Көркем әдебиет» күнделікті режимге сәйкес балалар іс-әрекетінің алуан түрлері арқылы ұйымдастырылады: қарым-қатынас, пәндік, ойын, еңбек, көркем (мұғалімнің көркем әдебиетті оқуы, кітаптарды, иллюстрацияларды қарауы), театрландырылған және дербес.

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған Математика негіздерін дидактикалық ойындар, танымдық әңгімелер, бейнелеу, театрландырылған және тәуелсіз іс-шаралар, дизайн, эксперимент, математикалық мазмұндағы әңгімелер және т. б. арқылы ойын түрінде ұйымдастыруға болады. математика негіздері бойынша (түстерді, көлемді, пішінді, заттардың санын, заттардың кеңістіктік орналасуын және т. б. анықтау) режимдік сәттерде, еркін ойын барысында балалардың алған дағдыларын бекіту. Ол үшін тиісті сұрақтар қою керек, балалардың математикалық терминдерді қолдана отырып, жеке жауаптарын тыңдау керек, балалардың өз бетінше зерттеу дағдыларына негізделген пәндерді қалай талдайтынына назар аудару керек.

Қоршаған әлеммен танысу күнделікті режимге сәйкес ойын түрінде объектілерді бақылау (жанды және жансыз), заттарды зерттеу, материалдармен тәжірибе жасау, оқу (мұғалімнің тиісті ақпаратты оқуы, кітаптарды, иллюстрацияларды қарау), әңгімелесу, қарым-қатынас, ойын әрекеті арқылы жүзеге асырылады.

Сурет салу, модельдеу, аппликация, дизайн күнделікті ұйымдастырылған іс-шараларда ғана емес, сонымен қатар балалардың мүдделерін ескере отырып, басқа уақытта ұйымдастырылады және бірнеше жұмыс түрлерімен бірге жүруі мүмкін немесе көпшілік қалауы бойынша, барлығы бір жұмыс түрімен айналыса алады. Бейнелеу іс - әрекетін орындау кезінде балаларға еркіндік беру, оларды тапсырманы шығармашылық орындауға тарту, айналада болып жатқан оқиғаларды түсіну, тәжірибе мен дағдыларды игеру, қиялын дамыту, шығармашылық қабілеттерін ашу, мұғалім дайындаған дайын үлгідегі бейнелерді жасаумен шектелмей, бейнелеу құралдарын пайдалану, болып жатқан оқиғаларға деген көзқарасын білдіру ұсынылады.

Ұйымдастырылған «Музыка» қызметі мектепке дейінгі ұйымның кестесіне сәйкес аптасына бір рет өткізіледі. Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыка тыңдауға, ән айтуға, ән жаттауға, импровизацияға, музыкалық-ырғақты қимылдарға, балалар музыкалық аспаптарында ойнауға және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.

Топтарда пәндік-дамыту ортасы, белсенділік орталықтары, кітап бұрыштары құрылды. Тәрбие мен оқыту міндеттерін іске асыру кезінде мұғалімдер барлық пәндер бойынша әдістемелік әдебиеттердің алуан түрлілігін пайдаланады.

Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің басшысы бекіткен және басшысымен келісілген 2024-2025 оқу жылына арналған оқу жұмыс жоспарының көшірмелері , 2024-2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған қызметтің перспективалық жоспарлары, сондай-ақ тәрбие-білім беру процесінің циклограммалары қоса беріледі.

    Жұмыстық оқу жоспары

https://drive.google.com/drive/folders/1JLUzZ0Zp_4S5FadoZTOo4dkQHnIhm-2J?usp=drive_link

Перспективтік жоспарлар

«Балапан» тобы

https://drive.google.com/drive/folders/160x41sbw5EkbLEs2Um6zmtJGJ9BZnkZX?usp=drive_link

«Росток» тобы

https://drive.google.com/drive/folders/1Fh-7_2nCvDvZ30zOT8yeyA3KCQ-pU0nb?usp=drive_link

Циклограммалар

https://drive.google.com/drive/folders/1H2c-XqAALh9v_3_bRmLu1yHYXhroAJX8?usp=drive_link

«Инновациялық технологиялар арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың қиялын және шығармашылық қабілеттерін дамыту» әдістемелік тақырыбы

Шағын орталық қызметінің бағыттары жылдық жоспардың міндеттеріне сәйкес жүзеге асырылады. Жылдық міндеттерді іске асыру мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

  • Барлық педагогтердің әдістемелік жұмысқа белсенді қатысуы, олардың кәсіби білімі мен дағдыларының деңгейін арттыру.
  • Барлық қызмет түрлерінде мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілігін дамыту бойынша жұмысты күшейту.
  • Дамытушы білім беру технологияларын жұмыс тәжірибесіне енгізу.
  • Білім беру үрдісін жоспарлау сапасын арттыру.

 

Жұмыс түрлері:

  • Тақырыптық педкеңестер;
  • теориялық семинарлар;
  • семинар-практикумдар;
  • біліктілігін арттыру;
  • педагогтердің өзіндік білім алу жұмысы;
  • ашық шаралар және олардың талдауы;
  • конкурстарға, ашық шараларға қатысу;
  • педагогтердің консультативтік даярлығын ұйымдастыру.
  • Шеберлік сағаттары;
  • шығармашылық конкурстар.   

Жылдық міндеттерді орындау кадрлармен әдістемелік жұмыс арқылы жүзеге асырылады: педагогикалық кеңестер, семинарлар, консультациялар, тақырыптық тексерулер, сабақтарды ашық қарау, педагогикалық шеберлік апталығында әртүрлі қызмет түрлерін көрсету. Педагогтердің құзыреттілігі мен кәсіби қасиеттерін арттыру олардың жас мамандармен сабақтары, біліктілікті арттыру курстары арқылы жүзеге асырылды. Шағын орталықтағы әдістемелік жұмыс – бұл педагогтердің кәсіби шеберлігін жетілдірудің, бүкіл ұжымның шығармашылық әлеуетін дамытудың, сапа мен тиімділікті арттырудың және тәрбие-білім беру процесінің негізгі жолы. Әдістемелік жұмыс-педагог пен педагогикалық ұжымның шығармашылық әлеуеті толық іске асырылатын мекемеде осындай білім беру ортасын құру жөніндегі қызмет.

Әдістемелік жұмыстың мақсаты – білім беру сапсын қамтамасыз ету, білім беру үрдісін жаңғырту.

Міндеттері – педагогикалық шеберлікті жетілдіру

  • Педагогикалық құрамның кәсіби деңгейін арттыру – БАК-да оқыту, жоғары оқу орындарында оқыту, инновациялық қызмет.
  • педагогтердің ғылыми-әдістемелік жұмысын дамытудың басым бағыттарын анықтау;
  • озық педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату; жарияланымдарды дайындау;
  • педагогикалық кеңестерді, конференцияларды, семинарларды, конкурстарды дайындауға және өткізуге басшылық жасау;
    • педагогикалық идеялар банкін құру;
    • білім беру процесін, бағдарламаларды, бірлестіктер қызметінің нысандары мен әдістерін, педагог қызметкерлердің шеберлігін жетілдіру.
    •    шағын орталықтың педагогикалық процесіне және кадрлардың біліктілігін арттыру процесіне ақпараттық-коммуникативтік технологияларды енгізуге ықпал ететін шағын орталықтың материалдық-техникалық базасын жетілдіру;
    • Әдістемелік тақырыпты іске асыру бүкіл жылдық жоспардан өтеді және әдістемелік кеңестерде шешіледі.                   

              2024-2025 оқу жылы

https://docs.google.com/document/d/13IzQmJNv55cfkYC7UdNiNKFrxFgN09DD/edit?usp=drive_link&ouid=108689600401367017678&rtpof=true&sd=true

Барлық міндеттер жылдық жоспардың әр бөлімінде көрініс табады және бүкіл оқу жылы ішінде сәтті шешіледі. Ұжымның жемісті жұмысы үшін қажетті жағдайлар жасалды. Шағын орталықтың педагогтері оқу-тәрбие процесіне оң және жауапты көзқараспен қатар, өз іс-шараларын әзірлеуге бастамашылықпен және шығармашылықпен қарайды, жылдық жоспарды іске асыруда, ұжым жұмысында белсенділік танытады. Жылдық жоспардың міндеттерін шешу үшін бес педагогикалық кеңес белгіленіп, өткізілді. Әрбір педагогикалық кеңесте белгіленген міндеттерді орындау үшін шешімдер қабылданды. Оқу жылы ішінде тәрбиешілерге арналған кеңестер өткізіледі. Олар жеке және топтық түрде өтілді.  Жоспарлау кезінде әдістемелік жұмыстың барлық бағыттарына көп көңіл бөлінеді. Мемлекеттік мерекелерді мерекелеуге арналған іс-шаралар өткізіледі (Конституция күні, Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні, Наурыз мерекесі). Сондай-ақ, жұмыстың әртүрлі формалары жоспарланды және өткізілді: әңгімелер, көркем әдебиет оқу, иллюстрацияларды қарау, экскурсиялар, балалар жұмыстарының көрмелері, Ата-аналар бұрыштары. Балабақшада балалардың денсаулығын нығайтуға және олардың физикалық дамуы үшін қажетті жағдайлар жасауға, педагогтер мен ата-аналардың белсенді өзара іс-қимылы арқылы балалардың салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға үлкен мән беріледі. Балабақшада сауықтыру жұмыстарын іске асыру үшін қажетті жағдайлар бар: қажетті жабдықтары бар таза, жарық, кең үй-жайлар; оқшауланған топтық бөлмелер, шешінетін және жуынатын бөлмелер; акт залы; қозғалысты дамытуға арналған көше алаңдары. Дене шынықтыру бойынша әрбір тәрбиеші мен нұсқаушы дене тәрбиесі әдістемесін меңгерген, өз денсаулығын бақылайды, салауатты өмір салтын ұстанады, балалардың валеологиялық білімі арқылы, медицина қызметкерімен өзара іс-қимыл жасайды, шынығу кезінде олардың ұсынымдарын орындайды; жарық және жылу режимін, желдету режимін, серуендеуді, сабақтарды және т. б. сақтауға күш салады. Шағын орталықтың барлық жұмысы балалардың физикалық және психикалық денсаулығына қамқорлық жасауға бағытталған. Осыған байланысты біз баланың сабақтары, реттелген және тәуелсіз әрекеттері арасындағы тепе-теңдікті қамтамасыз ететін икемді күн режимін қолданамыз. Оқу жылы ішінде шағын орталық балалардың денсаулығын қалыптастыру, қорғау және нығайту мәселелерімен терең жұмыс істеуді жалғастыруда. Барлық іс-шаралар медициналық қызмет және дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының жоспарларына сәйкес жүргізіледі.  Балалардың денсаулығын сақтау және нығайту, мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық дамуы біздің мекеме қызметінің маңызды бағыттарының бірі болып табылады. Жұмыс санитарлық-гигиеналық нормалар мен талаптарды сақтау, балаларды шынықтыру жүйесі, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын дамыту, шағын орталықта қолайлы климат құру арқылы жүргізіледі. Сауықтыру жұмыстары жүйелі түрде жүргізіледі және әкімшілік пен медицина қызметкерінің бақылауында болады.  

Орталықта дене шынықтыру сабақтарын өткізу үшін қажетті спорттық құрал-жабдықтармен жабдықталған спорт залы бар. Дене тәрбиесі бойынша сабақтарды арнайы білімі бар педагог (қоса атқарушы) жүргізеді:

  1. Сухопарова Ирина Викторовна – білімі жоғары (мамандығы дене шынықтыру және спорт)

Дене шынықтырумен айналысу үшін спорт залында қажетті жабдықтың барлығы бар.

Балалардың коммуникативті дағдылары мен қабілеттерін дамытуға, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде ауызша сөйлеуді дамытуға, сөздік қорын байытуға, балалар әдебиетіне деген қызығушылыққа үлкен көңіл бөлінеді.

Топтарда көрнекі - дидактикалық құралдар, ойындар, театрлардың әртүрлі түрлері, балалар көркем әдебиеті, балалар энциклопедиялары, балалар жазушыларының портреттері бар кітап бұрыштары бар, бұл қызметті таңдауда тәуелсіздікті ынталандырады.

Балалар үшін танымдық дағдыларды қалыптастыру, мектеп жасына дейінгі баланың жеке басын дамыту, танымдық, зерттеу іс-әрекетінің қарапайым дағдыларын игеру, қоршаған әлеммен өзара әрекеттесу үшін командада жұмыс істеу үшін барлық жағдайлар жасалған. Шағын орталықта әдістемелік құралдар, сандық санау дағдыларын қалыптастыруға арналған жабдықтар, геометриялық фигуралар мен пішіндер туралы идеялар, кеңістік пен уақытты бағдарлау бар.  Ірі және ұсақ конструктордың құрылыс, табиғи, қалдық материалдары мен бөлшектерінен құрастыру; эксперименттік қызмет арқылы жанды және жансыз табиғаттың объектілері мен құбылыстары туралы білімді кеңейту.

Сондай-ақ, шағын орталықта шығармашылық тұлғаны қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін, эмоционалды-сезімтал саласын, қиялын, ойлауын, көркемдік талғамын дамыту, ұлттық бейнелеу өнерімен таныстыру арқылы патриотизмге тәрбиелеу міндетті болып табылады. Орталықта Акт залы бар, онда мектеп жасына дейінгі балалар музыкалық шығармаларды сезінуге және түсінуге үйренеді. Залда мультимедиялық жабдықтар, музыкалық пульт, үлкен динамиктер, фортепиано, балалар музыкалық аспаптары (маракалар, барабандар, дабылдар, металлофондар, ағаш қасықтар, сылдырмақтар, жарықтар, домбыралар) бар.  

Мектепке дейінгі ұйым жұмысының бір бағыты-патриотизмге тәрбиелеу. "Біртұтас тәрбие" бағдарламасы балаларды жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға баулу, патриотизмді, толеранттылықты, руханият пен адамгершілік негіздерін қалыптастыру жөніндегі жұмысты жандандыруға мүмкіндік берді. Бұл бағыттағы жұмыс шағын орталықта сәтті жүзеге асырылуда. Ұлттық дәстүрлерге негізделген рухани-адамгершілік дағдыларды қалыптастыру тұрақты негізде жүзеге асырылады. Балаларды қазақ халқының бай мұрасымен таныстыру балалардың ақындар мен жазушылардың шығармаларына деген қызығушылығын қалыптастырады.

Бағдарламаны іске асыру шеңберінде шағын орталықтың педагогтері түрлі іс-шаралар өткізеді, олардың ішінде:

  • Топтарда этнобұрыштарды құру,
  •  «Менің туған өлкем» көрмесін ұйымдастыру;
  • Шағын зерттеу жобалары: «Отан деп нені айтамыз», «Менің Отаным – Қазақстан», «Менің кіші Отаным»;
  • балалар суреттерінің көрмелері: «Бұл әлем қандай керемет, қараңыз!»

Шағын орталықтағы топтарда «Менің туған өлкем», «Менің кіші Отаным» атты тақырыптық сабақтары өтілді. Сабақтың мақсаты: балалардың бойында патриотизм мен өз Отанына деген сүйіспеншілік сезімін дамыту, мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарауды қалыптастыру, тәрбиеленушілерді ауданның, ауылдың көрікті жерлерімен таныстыру, Қазақстанның бас қаласы – Астанаға деген сүйіспеншілік пен мақтаныш сезімін тәрбиелеу. Өткізілген барлық сабақтар мектеп жасына дейінгі балаларда Отан алдындағы жауапкершілік, өз елі үшін мақтаныш сезімдерінің пайда болуына ықпал етті.  

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасын іске асырудың негізгі аспектілерін қозғай отырып, біздің шағын орталықта жаңа патриоттық сананы қалыптастыруға бағытталған бірқатар іс-шаралар өткізілді. Осы бағыт аясында педагогтер, тәрбиеленушілер мен ата-аналар дайындаған «Менің Қазақстаным» атты көрме ұйымдастырылды.

«Болашақ» шағын орталығының педагогикалық ұжымы «Біртұтас тәрбие» бағдарламасын іске асыру бойынша жоспарлы жұмысты жүргізуде. Барлық бағыттар бойынша сабақтар, этно-өлкетану мұражайына экскурсиялар, патриоттық мерекелер, балалар жұмыстарының көрмелері, спорттық мерекелер, конкурстарға қатысу, театрландырылған қойылымдар өткізіледі.  

Біздің шағын орталық ата-аналармен белсенді байланыста болады. Олар ата-аналардың топтық жиналыстарына, сондай-ақ мерекелерді дайындауға және өткізуге қатысады.

Барлық өткізілетін іс-шаралар жақсы деңгейде өтеді, тұлғаның адамгершілік, эстетикалық, патриоттық және азаматтық қасиеттерін нығайтуға ықпал етеді. "Біртұтас тәрбие" бағдарламасын іске асыру жоспарына сәйкес шағын орталық бойынша ата-аналармен бірқатар іс-шаралар өткізілді.

 

 

5 бөлім. Оқу-материалдық активтер

Орталық аумағы барлық периметрі бойынша ұзындығы 407 метр металл қоршаумен қоршалған. Жер учаскесінің ауданы – 1.0574 га, жер пайдалану актісіне сәйкес, кадастрлық номері 01-177-007-1926.

Ғимарат бейнебақылау жүйесімен, өрт дабылымен жабдықталған, Нөмірді анықтайтын телефон, АІІБ-ге шығарылатын дабыл түймесі бар. Орталықта 23 бейнебақылау камерасы орнатылған: 7 ғимараттың бүкіл периметрі бойынша сыртқы бейнебақылау үшін, 16 ішкі бейнебақылау үшін.  Сондай-ақ, камералар адамдар көп жиналатын жерлерде орнатылған. Ғимараттың периметрі бойынша жарықтандыру бар. АІІБ-ге шығарумен дабыл түймесі орнатылды. Дауыстық ескерту орнатылды. 2025 жылы домофондар орнатылды.

Ғимарат жарық, сумен жабдықтау және кәріз орталықтандырылған, сантехникалық жабдық қанағаттанарлық жағдайда. Электр су жылытқыштары орнатылған, ыстық су бар. Ұйымда пандус, қоңырау түймесі, қол жетімділік белгілері бар.   

Орталықтың тәрбие-білім беру үдерісі сапасының тиімділігінде материалдық - техникалық қамтамасыз етуді және білім беру үдерісін жарақтандыруды жақсартуға үлкен рөл беріледі. Бүгінгі таңда әртүрлі материалдары бар пәндік-дамыту ортасы қауіпсіз, қол жетімді, алуан түрлі, мазмұнды, көпфункционалды, заттар мен ойыншықтарға еркін қол жетімділікті және сабақтарды өз бетінше таңдап, күні бойы өз идеяларын жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Ұйымда акт және спорт залдары, ойын залы, дәретхана жұмыс істейді. Барлық үй – жайлар шағын орталықтың пәндік-кеңістіктік ортасын құруға қойылатын талаптарға сәйкес жабдықталған, жиһаз өсу көрсеткіштеріне сәйкес келеді, жыл сайын ортаны заманауи жабдықтармен жарақтандыру бойынша жұмыстар жүргізіледі. Топта балаларға арналған кітаптар, сондай-ақ аудио туындылар жинақталған кітап бұрыштары ұйымдастырылған. Ұйымдастырылған іс-шаралар тек ойын түрінде жүзеге асырылады. Топтарда ұйымдастырылған іс - шараларды өткізу үшін әртүрлі даму модульдері, үстел үсті ойындары, дидактикалық ойындар, робототехника бар.   

Оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру үшін әртүрлі ойындар, оқу құралдары, даму модульдері, көркем әдебиет сатып алынады. Әр топта теледидар, магниттік тақта бар. Шағын орталық топтары балалардың ұйымдасқан және еркін іс-әрекетіне арналған белсенділік орталықтарына бөлінген. МДҰ - да балаларды тәрбиелеу мен оқытудың шарттары мен режиміне қойылатын талаптар орындалады, санитарлық-гигиеналық жағдайы, температуралық және жарық режимі СанПИН талаптарына сәйкес келеді. Ғимарат орталық жылытумен, сумен, кәрізбен жабдықталған. Барлық пайдалану жабдықтары жарамды, жұмыс күйінде. Іргелес аумақтың учаскелері әуеде ойын-сауық өткізуге арналған ойын алаңдары орналасқан топтарға бекітілген. Балалардың қозғалыс белсенділігін дамытуға және учаскелерде спорттық ойындар өткізуге арналған жабдықтар бар.

Орталықта балалардың негізгі дене қимылдарын игеруі үшін қажетті материалдармен жабдықталған жеке спорт залы бар: швед қабырғасы, төсеніштер, орындықтар, арқандар, массаж жолақтары, текшелер, доптар, секірмектер және жалпы дамыту және негізгі жаттығуларды орындауға арналған басқа жабдықтар.

Ғимарат туралы мәліметтер:

  1. Орталық ғимараты типтік, үш қабатты
  2. Салынған жылы - 1965
  3. Шағын орталықтың жобалық күші - 50

Жабдықпен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы мәліметтер

(басшының қолымен және мөрімен расталған Әдістемелік ұсынымдарға 4-қосымшаға сәйкес кесте қоса беріледі), сондай-ақ, жалпы білім беру ұйымы бойынша мектеп жасына дейінгі баланың жеке, зияткерлік, әлеуметтік және эмоционалдық дамуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасау туралы бейнематериалдар ресми интернет-ресурста орналастырылған. 

Жабдықпен және жиһазбен жабдықтау туралы мәліметтер

Жабдыққа, жиһазға және материалдық активтерге жүкқұжаттар

     Жасалған жағдайлар туралы бейнематериалдар

6 бөлім. Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры

  1. Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер

  https://drive.google.com/file/d/1D9u_RdNqoWbeawbebb-0EZwuD1vqzZqE/view?usp=drive_link

  1. Көркем әдебиет

https://drive.google.com/file/d/1MRWOSjTQAOMIaH_eki8omCCg9rOYdErf/view?usp=drive_link

 

 

 

7 бөлім. Тәрбиеленушілердің біілмдерін бағалау

 Мектепке дейінгі білім берудің сапалы қызметтерін қамтамасыз етуде мектеп жасына дейінгі балалардың дағдылары мен қабілеттерін дамыту ерекше маңызға ие. Балалардың даму деңгейін бақылау педагогикалық мониторинг негізінде жүргізіледі. Мектеп жасына дейінгі балалардың даму мониторингі 3 жастан 4 жасқа дейінгі мектеп жасына дейінгі балалардың даму индикаторлары бойынша жүргізілді.

Мониторинг жүргізу нысандары мынадай:

  • МДҰ болған әртүрлі кезеңдегі баланың белсенділігін бақылау;
  • әңгімелесулер;
  • балалар қызметінің өнімдерін талдау;
  • ұйымдастырылған оқу қызметі;

Мониторинг жүргізу нысанын педагогтер тәрбиеленушілер контингентін, оқу материалының мазмұнын және ол пайдаланатын білім беру технологияларын ескере отырып айқындайды.

Педагогтер барлық нәтижелерді бақылау парақтарына тіркейді, талдау жүргізеді: бағдарламаны меңгеру деңгейі, төмен деңгейдің себептерін көрсетеді, жұмысты қай бағыттар бойынша және қай балалармен күшейту керектігін анықтайды.

Мониторингті өткізу кезеңдері мен мерзімі:

Жылына 3 рет өткізіледі: қыркүйек, қаңтар және мамыр

 Өтілу ұзақтығы: 10 күн

Бастапқы және қорытынды мониторинг нәтижелерін салыстырмалы талдау балалардың бағдарламалық материалды игеруінің өсуін көрсетеді, яғни, барлық білім беру салаларында баланың дамуының оң динамикасы байқалады. Негізінен бағдарламалардың орындалу көрсеткіштері жоғары және орта деңгейде.

2024-2025 оқу жылы Бастапқы мониторинг

https://drive.google.com/drive/folders/12C_IqZmDgvLip1RfeJx58Rkhfxs9WHwk?usp=drive_link

Қорытынды мониторинг

https://drive.google.com/drive/folders/1mB3qdUurvnHBYC9aX1hnu6iZlfwJ8Iu_?usp=drive_link

Мониторинг нәтижелері бойынша барлық жас топтарының тәрбиешілері басқа мамандармен бірлесіп оқу жылына баланың жеке даму карталарын толтырады. Жеке картаны толтырған кезде педагог дамытушылық немесе түзету іс-шараларын тіркейді. Қорытындыда мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасымен ұсынылған күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейі көрсетіледі.

2024-2025 оқу жылы

https://drive.google.com/drive/folders/1jxOtVlRO8T2AlGct8t1xnp0R8Hp7F-8t?usp=drive_link

Кемшіліктер мен ескертулер

  1. мектепке дейінгі жоғары білімі бар педагогтердің төмен пайызы
  2. облыстық, республикалық шараларға қатысатын педагогтер санының жеткіліксіздігі.

Өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша қорытындылар мен ұсыныстар

Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны жанындағы «Болашақ» шағын орталығы Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы нормативтік құжаттарға сәйкес жұмыс істейді. Білім беру ұйымының құрылтай құжаттары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жөніндегі құжаттары бар.

Кадрлық әлеуетті талдау педагогикалық ұжымның тұрақтылығы туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді, барлық педагогтердің негізгі педагогикалық білімі бар. Топтарды жинақтау жас санатына сәйкес келеді.  Оқу-материалдық база мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының, мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттың талаптарын орындауға, ұсынылатын білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Шағын орталықта білім беру және тәрбие міндеттерін орындау үшін жеткілікті оқу - әдістемелік әдебиеттер, материалдық база бар.  

  1. Педагогикалық кадрлардың білім және біліктілік деңгейін арттыру.
  2. Кестеге сәйкес педагогтердің біліктілігін арттыру курстарына жіберу.
  3. Заманауи ойын жабдықтарымен, оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету бойынша жұмысты жалғастыру, ғылыми-танымдық сипаттағы бейнетека мен фонотеканы толықтыру қажет. Компьютерлік техниканы жаңарту.

Өзін-өзі бағалау нәтижелері педагогикалық кеңестің отырысында қаралды.  Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының жанындағы «Болашақ» шағын орталығының қызмет деңгейі критерийлерге сәйкес 35 (отыз бес) ұпайды құрады. Аталған өлшемшарт «Жақсы» деңгейіне сәйкес келеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Текст