2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Ахмадиева Наргиз Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 18.05.2018ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Сапқа тұрады,жаттығулырды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды. |
Өте жақсы |
Коммуникация |
Суретке қарап әңгіме құрастыруға дағдыландыру. |
Әңгіме құрастыра алады.Сұрақтарға толық жауап береді. |
Сөздік қоры жақсы дамыған. |
Өте жақсы |
Таным |
Бірден беске дейін санауды дағдыландыру. |
Санай алады. Фигураларды жақсы ажыратады. |
Барлық тапсырмаларды орындайды. Жақсы меңгерген. |
Өте жақсы |
Шығармашылық |
Түстерді ажырата білуге дағдыландыру. |
Кез келген тапсырманы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды |
Өте жақсы |
Әлеумет |
Гүлдердің атауын атауға дағдыландыру. |
Жеке ойнағанды ұнатады кейде топтық ойындарға белсене араласады. |
Тапсырмаларды жақсы орындайды. |
Өте жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Жанат Санжар Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 17.12.2017
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орыдауға дағдыландыру. |
Қимылы жақсы тапсырмаларды орындайды. |
Тапсырмаларды орындайды. |
Жақсы |
Коммуникация |
Үлгі бойынша әңгіме құрай алуға дағдыландыру,шағын ертегілерді мазмұндауға дағдыландыру. |
Қазақ тілін меңгеріп келеді.Сұрақтарға толық жауап бермейді. |
Қазақ тілінде сөйлей алады |
Жақсы |
Таным |
Бірден оңға дейін тура және кері санауға дағдыландыру. |
Санай алады.Геометриялық фигураларды жақсы біледі. |
Тапсырмаларды жақсы орындайды. |
Жақсы |
Шығармашылық |
Қылқаламмен жұмыс жасауды дағдыландыру. |
Тапсырмаларды орындайды. |
Тапсырмаларды жақсы орындайды. |
Жақсы |
Әлеумет |
Табиғат аясында құстармен жұмыс жасауды дағдыландыру. |
|
Тапсырмаларды жақсы орындайды. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Төреқожа Арман Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 15.01.2018ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Сапқа тұрады,жаттығулырды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды. |
өте жақсы |
Коммуникация |
Үлгі бойынша әңгіме құрай алуға дағдыландыру,шағын ертегілерді мазмұндауға дағдыландыру. |
Әңгіме құрастыра алады.Сұрақтарға толық жауап береді. |
Сөздік қоры жақсы дамыған. |
Жақсы |
Таным |
Геометриялық пішіндерді дағдыландыру. |
Санай алады. Фигураларды жақсы ажыратады. |
Барлық тапсырмаларды орындайды. Жақсы меңгерген. |
Өте жақсы |
Шығармашылық |
Тустерді анық айыруға дағдыландыру. |
Кез келген тапсырманы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды |
Өте жақсы |
Әлеумет |
Гүлдерге қамқорлық жасуға дағдыландыру. |
Жеке ойнағанды ұнатады кейде топтық ойындарға белсене араласады. |
Тапсырмаларды жақсы орындайды. |
Өте жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Мусайбеков Ислам Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 10.12.2017ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
барлық сөз таптарын қолдануға, қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолдануға ұйрету |
Сөздік қоры аздау , бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет. |
Жақсы |
Таным |
бір затты топтан бөлуге және топтарға біріктіре алуға дағдыландыру |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
Тустерді анық айыруға дағдыландыру. |
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
Гүлдерге қамқорлық жасуға дағдыландыру. |
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Кәрібай Тамирлан Баланың жасы 4 жаста Тобы: «Балапан» 20.02.2019ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Тапсырманы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
қоршаған ортаға қатысты түрлі сұрақтарға жауап беруді үйрету |
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Бастапқыдан жақсы. |
орташа Жақсы |
Таным |
әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыруға дағдыландыру |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдануға дағдыландыру; |
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқауға үйрету |
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қоры орташа есте сақтауы орташа |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Мусайбеков Ибрахим Баланың жасы 3-жаста Тобы: «Балапан» 11.02.2019ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
барлық сөз таптарын қолдануға; қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолдануға үйрету |
Сөздік қоры аздау , бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет. |
Жақсы |
Таным |
екі қарама-қарсы және бірдей заттарды ұзындығы мен ені, биіктігі бойынша беттестіруге үйрету |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
қарапайым сюжеттік композицияларды құрауға қағаз бетіне бейнені тұтас орналастыруға дағдыландыру |
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
бірнеше ағаштардың түрлерін, бөлме өсімдіктерін, көкөністер мен жемістерді ажыратуға дағдыландыру
|
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Марат Ерали Баланың жасы 3-жаста Тобы: «Балапан» 08.03.2019ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
Ертегі кейіпкерлерін атауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры аздау , бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет. |
Жақсы |
Таным |
Геометриялық пішіндерді дағдыландыру. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
Тустерді анық айыруға дағдыландыру. |
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
Құстарға қамқорлық жасауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Өмірзақ Айша Баланың жасы 4жаста Тобы: «Балапан» 29.11.2017ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Сапқа тұрады,жаттығулырды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды. |
Жақсы |
Коммуникация |
барлық сөз таптарын қолдануға қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолдануға дағдыландыруға үйрету
|
Әңгіме құрастыра алады.Сұрақтарға толық жауап береді. |
Сөздік қоры жақсы дамыған. |
Жақсы |
Таным |
тәулік бөліктерін – таңертең, күндіз, кеш, түнді тануға дағдыландыру |
Санай алады. Фигураларды жақсы ажыратады. |
Барлық тапсырмаларды орындайды. Жақсы меңгерген. |
Жақсы |
Шығармашылық |
. сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдануға үйрету |
Кез келген тапсырманы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды |
Жақсы |
Әлеумет |
қазақ халқының тұрмыстық заттарын атауға үйрету |
Жеке ойнағанды ұнатады кейде топтық ойындарға белсене араласады. |
Тапсырмаларды жақсы орындайды. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Өмірзақ Мәриям Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 11.01.2019ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
Ертегі кейіпкерлерін атауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры аздау , бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет. |
Жақсы |
Таным |
Кері санауға дағдыландыру. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
Суретті аңық бояуға дағдыландыру. |
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
Ауладағы гүлдерге қамқорлық жасауды дағдыландыру. |
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Мусайбеков Мансур Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 21.09.2019ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
Суретке қарап әңгіме құрастыруға дағдыландыру. |
Сөздік қоры аздау , бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет. |
Жақсы |
Таным |
Бірден беске дейін санауды дағдыландыру. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
Түстерді ажырата білуге дағдыландыру. |
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
Гүлдердің атауын атауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Нұрханқызы Ханшайым Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 13.07.2018ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
Ертегідегі кейіпкерлерді сомдауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры аздау , бірақ тілі жақсы дамыған логопедтің көмегі қажет. |
Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет. |
Жақсы |
Таным |
Геометриялық пішіндерді жатқа айтуға дағдыландыру. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
Түстерді ажырата білуге дағдыландыру. |
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
Гүлдердің атауын атауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Бекахметов Амиржан Баланың жасы 4жаста Тобы: «Балапан» 25.01.2018ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
Ертегідегі кейіпкерлерді сомдауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры жақсы , тілі жақсы дамыған, логопедтің көмегі қажет емес |
Бастапқыдан жақсы. |
Жақсы |
Таным |
Геометриялық пішіндерді жатқа айтуға дағдыландыру. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
Түстерді ажырата білуге дағдыландыру. |
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
Серуен кезінде ауа райын бақылауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қоры жақсы есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Советова Амели Баланың жасы 4жаста Тобы: «Балапан» 23.11.2018ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
Суретке қарап өз ойын аңық жеткізуге дағдыландыру. |
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Бастапқыдан жақсы. |
Жақсы |
Таным |
Бірден оңға дейін анық санауға дағдыландыру. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
Түстерді ажырата білуге дағдыландыру. |
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
Серуен кезінде ауа райын бақылауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Сарымбай Раяна Баланың жасы 3-жаста Тобы: «Балапан» 23.10.2019ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Сапқа тұрады,жаттығулырды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды. |
Жақсы |
Коммуникация |
Ертегі кейіпкерлерін атауға дағдыландыру. |
Әңгіме құрастыра алады.Сұрақтарға толық жауап береді. |
Сөздік қоры жақсы дамыған. |
Жақсы |
Таным |
Кері санауға дағдыландыру. |
Санай алады. Фигураларды жақсы ажыратады. |
Барлық тапсырмаларды орындайды. Жақсы меңгерген. |
Жақсы |
Шығармашылық |
Суретті аңық бояуға дағдыландыру. |
Кез келген тапсырманы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды |
Жақсы |
Әлеумет |
Ауладағы гүлдерге қамқорлық жасауды дағдыландыру. |
Жеке ойнағанды ұнатады кейде топтық ойындарға белсене араласады. |
Тапсырмаларды жақсы орындайды. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Дәулетбек Айсұлтан Баланың жасы 3-жаста Тобы: «Балапан» 25.11.2019ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды. |
орташа |
Коммуникация |
|
|
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.Тілі орысша қазақша түсінеді бірақ айта алмайды. |
орташа |
Таным |
|
|
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
орташа |
Шығармашылық |
|
|
Сұраққа жауап береді. |
жақсы |
Әлеумет |
|
|
Сөздік қоры орташа. |
орташа |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Әсет Хадия Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 19.12.2017ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
|
Сөздік қоры жақсы дамыған |
Бастапқыдан жақсы. |
Жақсы |
Таным |
|
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
|
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
|
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Шагиров Нұрислам Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 26.12.2018ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
|
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Бастапқыдан жақсы. |
Жақсы |
Таным |
|
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
|
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
|
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Серикова Еркеназ Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 28.12.2018ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды. |
Тапсырманы орташа орындайды
|
орташа |
Коммуникация |
|
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Бастапқыдан жақсы. |
орташа |
Таным |
|
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
орташа |
Шығармашылық |
|
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
орташа |
Әлеумет |
|
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа |
орташа |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Еслямбек Нәби Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 05.04.2019ж
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды. |
Жақсы |
Коммуникация |
|
|
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.Тілі орысша қазақша түсінеді бірақ айта алмайды. |
Жақсы |
Таным |
|
|
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
|
|
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
|
|
Сөздік қоры орташа. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Алпысбаев Арсен Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 23.12.2017ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды
|
Жақсы |
Коммуникация |
|
Сөздік қоры жақсы , тілі жақсы дамыған, логопедтің көмегі қажет емес |
Бастапқыдан жақсы. |
Жақсы |
Таным |
|
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
|
Сұраққа жауап береді. |
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
|
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қоры жақсы есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Айдарбай Аяла Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 07.08.2018ж
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
Тапсырманы жақсы орындайды Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Жақсы |
Коммуникация |
|
|
Сөздік қоры жақсы , тілі жақсы дамыған, логопедтің көмегі қажет емес . |
Жақсы |
Таным |
|
|
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
|
|
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
|
|
Сөздік қоры жақсы есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Ахмет Медина Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 06.12.2018ж
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
Тапсырманы жақсы орындайды Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Жақсы |
Коммуникация |
|
|
Сөздік қоры жақсы , тілі жақсы дамыған, логопедтің көмегі қажет емес . |
Жақсы |
Таным |
|
|
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
|
|
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
|
|
Сөздік қоры жақсы есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Кушекова Мариям Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 25.09.2018ж
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
Тапсырманы жақсы орындайды Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды. |
Жақсы |
Коммуникация |
|
|
Сөздік қоры жақсы , тілі жақсы дамыған, логопедтің көмегі қажет емес . |
Жақсы |
Таным |
|
|
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Жақсы |
Шығармашылық |
|
|
Сұраққа жауап береді. |
Жақсы |
Әлеумет |
|
|
Сөздік қоры жақсы есте сақтауы жақсы. |
Жақсы |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Оразбек Бахадур Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 30.03.2019ж
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
|
Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды. |
орташа |
Коммуникация |
|
|
Сөздік қоры аз, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
төмен |
Таным |
|
|
Түстерді ажыратады, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.Сөйлей алмайды ыммен көрсетеді. |
орташа |
Шығармашылық |
|
|
Сұраққа ыммен жауап береді. |
орташа |
Әлеумет |
|
|
Сөздік қоры жоқ. |
орташа |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Мерғазез Рахат Баланың жасы 4 жаста Тобы: «Балапан» 22.06.2019ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды. |
|
орташа |
Коммуникация |
Суретке қарап өз ойын аңық жеткізуге дағдыландыру. |
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
|
төмен |
Таным |
Бірден оңға дейін анық санауға дағдыландыру. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
|
орташа |
Шығармашылық |
Түстерді ажырата білуге дағдыландыру. |
Сұраққа жауап береді. |
|
орташа |
Әлеумет |
Серуен кезінде ауа райын бақылауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры орташа. |
|
орташа |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Жүрсін Шұғыла Баланың жасы 3-жаста Тобы: «Балапан» 27.01.2019ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
|
|
орташа |
Коммуникация |
Суретке қарап өз ойын аңық жеткізуге дағдыландыру. |
|
|
төмен |
Таным |
Бірден оңға дейін анық санауға дағдыландыру. |
|
|
орташа |
Шығармашылық |
Түстерді ажырата білуге дағдыландыру. |
|
|
орташа |
Әлеумет |
Серуен кезінде ауа райын бақылауға дағдыландыру. |
|
|
орташа |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Нургужин Нурбол Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 11.11.2017ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. |
Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды. |
|
орташа |
Коммуникация |
Суретке қарап өз ойын аңық жеткізуге дағдыландыру. |
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
|
төмен |
Таным |
Бірден оңға дейін анық санауға дағдыландыру. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
|
орташа |
Шығармашылық |
Түстерді ажырата білуге дағдыландыру. |
Сұраққа жауап береді. |
|
орташа |
Әлеумет |
Серуен кезінде ауа райын бақылауға дағдыландыру. |
Сөздік қоры орташа. |
|
орташа |
2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні Орлова Назима Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан» 06.07.2018ж.
Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.
Білім салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
ҚОРЫТЫНДЫ |
Денсаулық |
|
Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды. |
|
орташа |
Коммуникация |
|
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
|
төмен |
Таным |
|
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
|
орташа |
Шығармашылық |
|
Сұраққа жауап береді. |
|
орташа |
Әлеумет |
|
Сөздік қоры орташа. |
|
орташа |