«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласының «Арман» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Центр детско-юношеского творчества «Арман» города Щучинск при отделе образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области» 

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2022-2023 оқу жылына арналған "Балапан" тобы балаларының жеке даму картасы

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Ахмадиева Наргиз Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   18.05.2018ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Сапқа тұрады,жаттығулырды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды.

Өте жақсы

Коммуникация

Суретке қарап әңгіме құрастыруға дағдыландыру.

Әңгіме құрастыра алады.Сұрақтарға толық жауап береді.

Сөздік қоры жақсы дамыған.

Өте жақсы

Таным

Бірден беске дейін санауды дағдыландыру.

Санай алады. Фигураларды жақсы ажыратады.

Барлық тапсырмаларды орындайды. Жақсы меңгерген.

Өте жақсы

Шығармашылық

Түстерді ажырата білуге дағдыландыру.

Кез келген тапсырманы орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Өте жақсы

Әлеумет

Гүлдердің атауын атауға дағдыландыру.

Жеке ойнағанды ұнатады кейде топтық ойындарға белсене араласады.

Тапсырмаларды жақсы орындайды.

Өте жақсы

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Жанат  Санжар Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   17.12.2017

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орыдауға дағдыландыру.

Қимылы жақсы тапсырмаларды орындайды.

Тапсырмаларды орындайды.

Жақсы

Коммуникация

Үлгі бойынша әңгіме құрай алуға дағдыландыру,шағын ертегілерді мазмұндауға дағдыландыру.

Қазақ тілін меңгеріп келеді.Сұрақтарға толық жауап бермейді.

Қазақ тілінде сөйлей алады

Жақсы

Таным

Бірден оңға дейін тура және кері санауға дағдыландыру.

Санай алады.Геометриялық фигураларды жақсы біледі.

Тапсырмаларды жақсы орындайды.

Жақсы

Шығармашылық

Қылқаламмен жұмыс жасауды дағдыландыру.

Тапсырмаларды орындайды.

Тапсырмаларды жақсы орындайды.

Жақсы

Әлеумет

Табиғат аясында құстармен жұмыс жасауды дағдыландыру.

 

Тапсырмаларды жақсы орындайды.

Жақсы

 

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Төреқожа Арман Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»  15.01.2018ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Сапқа тұрады,жаттығулырды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды.

өте жақсы

Коммуникация

Үлгі бойынша әңгіме құрай алуға дағдыландыру,шағын ертегілерді мазмұндауға дағдыландыру.

Әңгіме құрастыра алады.Сұрақтарға толық жауап береді.

Сөздік қоры жақсы дамыған.

Жақсы

Таным

Геометриялық пішіндерді дағдыландыру.

Санай алады. Фигураларды жақсы ажыратады.

Барлық тапсырмаларды орындайды. Жақсы меңгерген.

Өте жақсы

Шығармашылық

Тустерді анық айыруға дағдыландыру.

Кез келген тапсырманы орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Өте жақсы

Әлеумет

Гүлдерге қамқорлық жасуға дағдыландыру.

Жеке ойнағанды ұнатады кейде топтық ойындарға белсене араласады.

Тапсырмаларды жақсы орындайды.

Өте жақсы

 

 

 

 

 

2022-2023  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Мусайбеков Ислам Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   10.12.2017ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы  орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

 барлық сөз таптарын қолдануға, қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолдануға ұйрету

Сөздік қоры аздау , бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет.

Жақсы

Таным

бір затты топтан бөлуге және топтарға біріктіре алуға дағдыландыру

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

Тустерді анық айыруға дағдыландыру.

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

Гүлдерге қамқорлық жасуға дағдыландыру.

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

 

 

2022-2023  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Кәрібай Тамирлан Баланың жасы 4 жаста Тобы: «Балапан»  20.02.2019ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Тапсырманы  орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

қоршаған ортаға қатысты түрлі сұрақтарға жауап беруді үйрету

Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

Бастапқыдан жақсы.

орташа Жақсы

Таным

әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыруға дағдыландыру

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдануға дағдыландыру;

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

 табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқауға үйрету

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қоры орташа есте сақтауы орташа

Жақсы

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Мусайбеков Ибрахим Баланың жасы 3-жаста Тобы: «Балапан»  11.02.2019ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы  орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

барлық сөз таптарын қолдануға; қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолдануға үйрету

Сөздік қоры аздау , бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет.

Жақсы

Таным

екі қарама-қарсы және бірдей заттарды ұзындығы мен ені, биіктігі бойынша беттестіруге үйрету

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

қарапайым сюжеттік композицияларды құрауға қағаз бетіне бейнені тұтас орналастыруға дағдыландыру

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

бірнеше ағаштардың түрлерін, бөлме өсімдіктерін, көкөністер мен жемістерді ажыратуға дағдыландыру

 

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

2022-2023  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Марат Ерали Баланың жасы 3-жаста Тобы: «Балапан»   08.03.2019ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы  орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

Ертегі кейіпкерлерін атауға дағдыландыру.

Сөздік қоры аздау , бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет.

Жақсы

Таным

Геометриялық пішіндерді дағдыландыру.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

Тустерді анық айыруға дағдыландыру.

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

Құстарға қамқорлық жасауға дағдыландыру.

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Өмірзақ Айша Баланың жасы 4жаста Тобы: «Балапан»   29.11.2017ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                        

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Сапқа тұрады,жаттығулырды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды.

Жақсы

Коммуникация

барлық сөз таптарын қолдануға  қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолдануға дағдыландыруға үйрету

 

Әңгіме құрастыра алады.Сұрақтарға толық жауап береді.

Сөздік қоры жақсы дамыған.

Жақсы

Таным

 тәулік бөліктерін – таңертең, күндіз, кеш, түнді тануға дағдыландыру

Санай алады. Фигураларды жақсы ажыратады.

Барлық тапсырмаларды орындайды. Жақсы меңгерген.

Жақсы

Шығармашылық

. сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдануға үйрету

Кез келген тапсырманы орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Жақсы

Әлеумет

 қазақ халқының тұрмыстық заттарын атауға үйрету

Жеке ойнағанды ұнатады кейде топтық ойындарға белсене араласады.

Тапсырмаларды жақсы орындайды.

Жақсы

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Өмірзақ Мәриям Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   11.01.2019ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы  орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

Ертегі кейіпкерлерін атауға дағдыландыру.

Сөздік қоры аздау , бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет.

Жақсы

Таным

Кері санауға дағдыландыру.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

Суретті аңық бояуға дағдыландыру.

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

Ауладағы гүлдерге қамқорлық жасауды дағдыландыру.

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

 

2022-2023  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Мусайбеков Мансур Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   21.09.2019ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                        

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы  орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

Суретке қарап әңгіме құрастыруға дағдыландыру.

Сөздік қоры аздау , бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет.

Жақсы

Таным

Бірден беске дейін санауды дағдыландыру.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

Түстерді ажырата білуге дағдыландыру.

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

Гүлдердің атауын атауға дағдыландыру.

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Нұрханқызы Ханшайым Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   13.07.2018ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы  орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

Ертегідегі кейіпкерлерді сомдауға дағдыландыру.

Сөздік қоры аздау , бірақ тілі жақсы дамыған логопедтің көмегі    қажет.

Бастапқыдан жақсы.Әліде логопедпен жұмыс қажет.

Жақсы

Таным

Геометриялық пішіндерді жатқа айтуға дағдыландыру.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

Түстерді ажырата білуге дағдыландыру.

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

Гүлдердің атауын атауға дағдыландыру.

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қорын орташа есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

 

 

2022-2023  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Бекахметов Амиржан Баланың жасы 4жаста Тобы: «Балапан»   25.01.2018ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы  орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

Ертегідегі кейіпкерлерді сомдауға дағдыландыру.

Сөздік қоры жақсы ,  тілі жақсы дамыған, логопедтің көмегі қажет емес

Бастапқыдан жақсы.

Жақсы

Таным

Геометриялық пішіндерді жатқа айтуға дағдыландыру.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

Түстерді ажырата білуге дағдыландыру.

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

Серуен кезінде ауа райын бақылауға дағдыландыру.

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қоры жақсы  есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Советова Амели Баланың жасы 4жаста Тобы: «Балапан»   23.11.2018ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

Суретке қарап өз ойын аңық жеткізуге дағдыландыру.

Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

Бастапқыдан жақсы.

Жақсы

Таным

Бірден оңға дейін анық санауға дағдыландыру.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

Түстерді ажырата білуге дағдыландыру.

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

Серуен кезінде ауа райын бақылауға дағдыландыру.

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа

Жақсы

 

 

 

 

2022-2023  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Сарымбай Раяна Баланың жасы 3-жаста Тобы: «Балапан»   23.10.2019ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Сапқа тұрады,жаттығулырды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды.

Жақсы

Коммуникация

Ертегі кейіпкерлерін атауға дағдыландыру.

Әңгіме құрастыра алады.Сұрақтарға толық жауап береді.

Сөздік қоры жақсы дамыған.

Жақсы

Таным

Кері санауға дағдыландыру.

Санай алады. Фигураларды жақсы ажыратады.

Барлық тапсырмаларды орындайды. Жақсы меңгерген.

Жақсы

Шығармашылық

Суретті аңық бояуға дағдыландыру.

Кез келген тапсырманы орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

Жақсы

Әлеумет

Ауладағы гүлдерге қамқорлық жасауды дағдыландыру.

Жеке ойнағанды ұнатады кейде топтық ойындарға белсене араласады.

Тапсырмаларды жақсы орындайды.

Жақсы

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Дәулетбек Айсұлтан  Баланың жасы 3-жаста Тобы: «Балапан»   25.11.2019ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

           

 

Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды.

 

орташа

Коммуникация

 

 

Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.Тілі орысша қазақша түсінеді бірақ айта алмайды.

орташа

Таным

 

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.

орташа

Шығармашылық

 

 

Сұраққа жауап береді.

жақсы

Әлеумет

 

 

Сөздік қоры орташа.

орташа

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Әсет Хадия Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   19.12.2017ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

 

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

 

Сөздік қоры жақсы дамыған

Бастапқыдан жақсы.

Жақсы

Таным

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

 

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

 

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа

Жақсы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні  Шагиров Нұрислам Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   26.12.2018ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

 

Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды.

Тапсырманы жақсы орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

 

Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

Бастапқыдан жақсы.

Жақсы

Таным

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

 

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

 

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа

Жақсы

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Серикова Еркеназ Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   28.12.2018ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

 

Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды.

Тапсырманы орташа  орындайды

 

орташа

Коммуникация

 

Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

Бастапқыдан жақсы.

орташа

Таным

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

орташа

Шығармашылық

 

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

орташа

Әлеумет

 

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа

орташа

 

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Еслямбек Нәби  Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   05.04.2019ж

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

           

 

Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды.

Жақсы

Коммуникация

 

 

Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.Тілі орысша қазақша түсінеді бірақ айта алмайды.

Жақсы

Таным

 

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.

Жақсы

Шығармашылық

 

 

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

 

 

Сөздік қоры орташа.

Жақсы

 

 

2022-2023  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Алпысбаев Арсен  Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   23.12.2017ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

 

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Тапсырманы жақсы  орындайды

 

Жақсы

Коммуникация

 

Сөздік қоры жақсы ,  тілі жақсы дамыған, логопедтің көмегі қажет емес

Бастапқыдан жақсы.

Жақсы

Таным

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

 

Сұраққа жауап береді.

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

 

Сөздік қоры орташа.

Сөздік қоры жақсы  есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Айдарбай Аяла  Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   07.08.2018ж

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

 

 

Тапсырманы жақсы  орындайды

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Жақсы

Коммуникация

 

 

Сөздік қоры жақсы ,  тілі жақсы дамыған, логопедтің көмегі қажет емес .

Жақсы

Таным

 

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

 

 

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

 

 

Сөздік қоры жақсы  есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Ахмет Медина  Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   06.12.2018ж

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

 

 

Тапсырманы жақсы  орындайды

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Жақсы

Коммуникация

 

 

Сөздік қоры жақсы ,  тілі жақсы дамыған, логопедтің көмегі қажет емес .

Жақсы

Таным

 

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

 

 

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

 

 

Сөздік қоры жақсы  есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023  оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Кушекова Мариям  Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   25.09.2018ж

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

 

 

Тапсырманы жақсы  орындайды

Қимылы жақсы дамыған ,барлық ойындарды жақсы орындайды.

Жақсы

Коммуникация

 

 

Сөздік қоры жақсы ,  тілі жақсы дамыған, логопедтің көмегі қажет емес .

Жақсы

Таным

 

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.

Жақсы

Шығармашылық

 

 

Сұраққа жауап береді.

Жақсы

Әлеумет

 

 

Сөздік қоры жақсы  есте сақтауы жақсы.

Жақсы

 

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні Оразбек Бахадур   Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   30.03.2019ж

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

           

 

Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды.

орташа

Коммуникация

 

 

Сөздік қоры аз, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

төмен

Таным

 

 

Түстерді ажыратады, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.Сөйлей алмайды ыммен көрсетеді.

орташа

Шығармашылық

 

 

Сұраққа ыммен жауап береді.

орташа

Әлеумет

 

 

Сөздік қоры жоқ.

орташа

 

 

 

 

 

 

         2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні  Мерғазез Рахат Баланың жасы 4 жаста Тобы: «Балапан»   22.06.2019ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды.

 

орташа

Коммуникация

Суретке қарап өз ойын аңық жеткізуге дағдыландыру.

Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

 

төмен

Таным

Бірден оңға дейін анық санауға дағдыландыру.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.

 

орташа

Шығармашылық

Түстерді ажырата білуге дағдыландыру.

Сұраққа жауап береді.

 

орташа

Әлеумет

Серуен кезінде ауа райын бақылауға дағдыландыру.

Сөздік қоры орташа.

 

орташа

 

 

 

                                                                                  

 

 

 

         2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні  Жүрсін Шұғыла Баланың жасы 3-жаста Тобы: «Балапан»   27.01.2019ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

 

 

орташа

Коммуникация

Суретке қарап өз ойын аңық жеткізуге дағдыландыру.

 

 

төмен

Таным

Бірден оңға дейін анық санауға дағдыландыру.

 

 

орташа

Шығармашылық

Түстерді ажырата білуге дағдыландыру.

 

 

орташа

Әлеумет

Серуен кезінде ауа райын бақылауға дағдыландыру.

 

 

орташа

 

 

 

                                                                                  

 

 

 

         2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні  Нургужин Нурбол Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   11.11.2017ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

Сапқа тұру ,жаттғуларды дұрыс орындауға дағдыландыру.

Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды.

 

орташа

Коммуникация

Суретке қарап өз ойын аңық жеткізуге дағдыландыру.

Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

 

төмен

Таным

Бірден оңға дейін анық санауға дағдыландыру.

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.

 

орташа

Шығармашылық

Түстерді ажырата білуге дағдыландыру.

Сұраққа жауап береді.

 

орташа

Әлеумет

Серуен кезінде ауа райын бақылауға дағдыландыру.

Сөздік қоры орташа.

 

орташа

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні  Орлова Назима Баланың жасы 4-жаста Тобы: «Балапан»   06.07.2018ж.

Педагог диогностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің  міндеттерін анықтайды.                                       

Білім салалары

Түзету іс-шаралары

(бастапқы бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(аралық бақылаудан кейін)

Түзету іс-шаралары

(қорытынды бақылаудан кейін)

ҚОРЫТЫНДЫ

Денсаулық

 

Қимылы баяу дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды.

 

орташа

Коммуникация

 

Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет.

 

төмен

Таным

 

Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады.

 

орташа

Шығармашылық

 

Сұраққа жауап береді.

 

орташа

Әлеумет

 

Сөздік қоры орташа.

 

орташа

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 11.01.2023 14:46
Құрылған күні: 12.06.2023 15:28

Текст