Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Щучинск қаласы "Арман" Балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы" МКҚК жанындағы "Болашақ" шағын орталығының 2022-2023 оқу жылына арналған ұйымдастырған қызметінің перспективтік жоспары
Топ/сынып «Балапан» тобы
Балалардың жасы 3 жас
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері |
қыркүейек |
Дене шынықтыру |
Жалпы дамытушы жаттығулар. Көзбен бағдарлай отырып, ауызша нұсқаулармен ойын түріндегі жаттығуларды (жануарлардың қозғалысына еліктеу) педагогпен бірге орындауға үйрету. Жүру. Белгілі бір тапсырмаларды орындау арқылы еркін жүру және жүгіру дағдыларын қалыптастыру: сапта бір-бірлеп, бірінің артынан бірі, тізені жоғары көтеріп жүру, аралықты сақтай отырып, бағытты өзгертіп қол мен аяқ қозғалыстарын үйлестіру, шеңбер бойлап, қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтай қалып, жүрелеп, бұрылып, "жыланша", заттарды айналып өтіп, төбешікке шығып және төбешіктен түсіп саппен жүру; Шынықтыру шараларын жүргізу. Тыныс алу жаттығуларын жүргізу. Жануарлардың қимылдарына еліктеп, дене жаттығуларын орындау; |
Сөйлеуді дамыту |
Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. -дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстарды айта білу; Тілдің грамматикалық құрылымы -сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыру, Байланыстырып сөйлеу: -суреттерді, заттарды қарастыруда, тірі және өлі табиғат нысандарын бақылау кезінде байланыстырып сөйлеу; |
|
Көркем әдебиет |
Ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сөздерді есте сақтауға |
|
Математика негіздері |
Біртекті заттардан топтар құрастыру және олардың біреуін бөліп көрсету |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік беру. 1) ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру; |
|
Құрастыру |
Әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыру |
|
Сурет салу |
Заттық сурет салу. Түрлі бағытта тура сызықтарды, олардың қиылысуын жүргізе білуді қалыптастыру: 1)көкөністер мен жемістерді, ыдыстарды, ойыншықтарды, жануарларды бейнелеу, дөңгелек пішінді заттардың суретін салу (шарлар, бұлт, күн). |
|
Мүсіндеу |
Заттық мүсіндеу: сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жетілдіру. Сазбалшық, қамыр, ермексаз кесектерінен бөліп алу, дөңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пайдалана отырып, көкөністер мен жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. |
|
Жапсыру |
Дайын пішіндерден заттардың бейнесін жасауға үйрету; Желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игеру. |
|
Музыка |
Музыка тыңдау. түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдау; Ән айту. Дыбыстаудың бірыңғай күшімен бірдей қарқында ән салу, ересектермен бірге ән салу, аспаптың сүйемелдеуіндегі даусына бейімделу дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар. бірінің артынан бірі жүру барысында би ырғағын, музыканың би сипатын игеру; |
Айы |
Ұйымдастырылған іс әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері |
қараша |
Дене шынықтыру |
Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, сапта бір-бірден, екеуден (жұппен) жүру; әртүрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен, «жыланша», шашырап, тапсырмаларды орындай отырып жүру: қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтап, жартылай отырып, бұрылып, заттарды айналып жүру, еденге қойылған заттардан аттап жүру, жан-жаққа баяу айналу. |
Сөйлеуді дамыту |
. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. |
|
Көркем әдебиет |
Кітаптарға қызығушылықты ояту. |
|
Қазақ тілі |
Тілдік дамытушы орта. |
|
Математика негіздері |
Сан. |
|
Құрастыру |
Балалардың құрастыруға қызығушылығын арттыру, конструкторлардың түрлерімен таныстыру. Құрастыру дағдыларын дамыту, негізгі құрылыс бөлшектерін: текшелер, кірпіштер, цилиндрлер, үшбұрыштар, призмаларды ажырата білуге, атауға және қолдануға үйрету, бұрын алынған дағдыларды: төсеу, бекіту, қою қолдана отырып, жаңа ғимараттар салу. |
|
Сурет салу |
Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (көгөністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дөңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды бейнелеу, бірнеше көлденең |
|
Мүсіндеу |
Сазбалшықтан, ермексаздан мүсіндеуге қызығушылыққа баулу. Сазбалшық, ермексаз кесектерінен бөліп алу, домалату, ширату, созу, жаю тәсілдерін пайдалана отырып, көгөністер мен жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеуге үйрету. |
|
Жапсыру |
Балалардың жапсыруға қызығушылығын арттыру. Қағаз бетінде көлемі,түсі, пішіні бойынша әртүрлі дайын пішіндерді белгілі реттілікпен орналастыра отырып, ойдан немесе берілген тапсырма бойынша заттардың бейнесін жасау, содан соң пайда болған бейнені қағазға жапсыру. |
|
Музыка |
Музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдауға баулу. Музыкалық жанрлар: ән, би, маршпен таныстыру. |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Бала, оның отбасы, үйі. |
Айы |
Ұйымдастырылған іс әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері |
желтоқсан |
Дене шынықтыру |
Тепе-теңдікті сақтау. Тепе-теңдікті сақтай отырып, бір қырымен қосалқы қадаммен көлбеу тақтай (20-30 сантиметр), арқан бойымен жүру, тура жолмен, бір-бірінен 10 сантиметр қашықтықта орналасқан тақтайшалардың, қырлы тақтайдың бойымен жүру. |
Сөйлеуді дамыту |
Сөздік қор. |
|
Көркем әдебиет |
Жаңа ертегілерді, әңгімелерді, өлеңдерді тыңдай білуге, олардың мазмұнындағы әрекеттердің дамуын бақылауға, шығарманың кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға тәрбиелеу. Балалармен кейіпкерлердің әрекеттері мен олардың әрекеттерінің салдарын талқылау. |
|
Қазақ тілі |
Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. |
|
Математика негіздері |
Шама. |
|
Құрастыру |
Қағаздан құрастыру. |
|
Сурет салу |
Сурет салу кезінде қарындашты, қылқаламды қатты қыспай, дұрыс ұстауды үйрету. Қылқаламмен бояуда оны бояуға ақырын батыруды, алынған артық бояуды құтының шетіне қылқаламды ақырын басынан басып, ағызып жіберіп бояуды, бояудың келесі түсін қолдану үшін қылқаламды басқа түске |
|
Мүсіндеу |
Бірнеше бөліктерден заттарды мүсіндеу, оларды орналастыру, |
|
Жапсыру |
Желімдеудің техникасын үйрету: желімді қылқаламға, мұқият жағып алу, жаймадағы дайын үлгіге жағу, желімнің қалдықтарын сүртуге майлықты қолдану. |
|
Музыка |
Түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдай білуді қалыптастыру; әннің мазмұнын түсіну. Әртүрлі аспапта орындалған әндерді тыңдауға, оларды есте сақтауға және |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Заттық әлем.
|
Айы |
Ұйымдастырылған іс әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері |
қаңтар |
Дене шынықтыру |
Жүгіру. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, сапта бір-бірден, алаңның бір жағынан екінші жағына, әр түрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен, «жыланша», шашырап жүгіру; белгілі бір тапсырмаларды орындау арқылы: тоқтап жүгіру, |
Сөйлеуді дамыту |
Балаларға тұсау кесу дәстүрімен таныстыру арқылы олардың алғашқы қадамы ересектерді қуанышқа бөлейтінін жеткізу және оларды ересектердің жақсы көретінін білдіру, дәстүрге байланысты балалармен ән айту, би билету, жұмбақ шешкізу, жаңылтпаш, санамақ айтқызу, сөздік қорларын жаңа сөздермен |
|
Көркем әдебиет |
Жаңа ертегілерді, әңгімелерді, өлеңдерді тыңдай білуге, олардың мазмұнындағы әрекеттердің дамуын бақылауға, шығарманың кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға тәрбиелеу. Балалармен кейіпкерлердің әрекеттері мен олардың әрекеттерінің салдарын талқылау. |
|
Қазақ тілі |
Сөздік қор.
|
|
Математика негіздері |
Геометриялық фигуралар. |
|
Құрастыру |
Құрастырған құрылыспен сюжетті ойыншықтарды қолданып ойнату. |
|
Сурет салу |
Бір заттың немесе түрлі заттардың суретін салуды қайталай отырып, қарапайым сюжеттік композициялар жасауға үйрету, тұтас қағаз парағына бейнені орналастыру, қызыл, сары, жасыл, көк, қара, ақ негізгі түстер мен олардың реңктерін (қызғылт, көгілдір, сұр) қолдану. |
|
Мүсіндеу |
Кесектерді алақандарының арасында домалату, есу, жаю тәсілдері арқылы заттарды мүсіндеу (ыдыстар, ойыншықтар). |
|
Жапсыру |
Қазақ халқының ұлттық ыдыс-аяқтарымен, тұрмыстық заттарымен таныстыру. Ұнаған дайын заттардың пішіндерін қазақ оюларының қарапайым элементтерімен безендіру. Заттардың пішіні мен олардың түсі туралы білімді |
|
Музыка |
Әртүрлі аспапта орындалған әндерді тыңдауға, оларды есте сақтауға және білуге; шығарманы соңына дейін тыңдауға үйрету. |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Көлік, байланыс құралдары.
|
Айы |
Ұйымдастырылған іс әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері |
ақпан |
Дене шынықтыру |
Еңбектеу, өрмелеу. 4-6 метр қашықтыққа тура бағытта, заттарды айналып және заттардың арасымен еңбектеу, еденге қойылған тақтай бойымен, арқанның, доғаның астымен (биіктігі 40 сантиметр), көлбеу модуль бойымен, туннель |
Сөйлеуді дамыту |
Тілдің грамматикалық құрылымы. |
|
Көркем әдебиет |
Оқылған шығармадан ең қызықты, мәнерлі үзінділерді қайталау, балаларға сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтуға мүмкіндік беру. |
|
Қазақ тілі |
Сөздік қор. |
|
Математика негіздері |
Кеңістікті бағдарлау. |
|
Құрастыру |
Құрастыруда бөлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, |
|
Сурет салу |
Бір заттың немесе түрлі заттардың суретін салуды қайталай отырып, қарапайым сюжеттік композициялар жасауға үйрету, тұтас қағаз парағына бейнені орналастыру, қызыл, сары, жасыл, көк, қара, ақ негізгі түстер мен олардың реңктерін (қызғылт, көгілдір, сұр) қолдану. |
|
Мүсіндеу |
Бірнеше бөліктерді қосу, қысу, біріктіру арқылы өсімдіктерді және жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. |
|
Жапсыру |
Қазақ халқының ұлттық ыдыс-аяқтарымен, тұрмыстық заттарымен таныстыру. Ұнаған дайын заттардың пішіндерін қазақ оюларының қарапайым элементтерімен безендіру. Заттардың пішіні мен олардың түсі туралы білімді |
|
Музыка |
Балалар аспаптарының, музыкалық ойыншықтардың дыбысталуын ажыратуға үйрету; оларды атай білу. Ересектердің орындауындағы және аудио-бейнежазбадан музыка тыңдауға үйрету. Музыкалық шығарманың көркем құралдарын: дауысы (ақырын-қатты), |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Еңбекке баулу.
|
Айы |
Ұйымдастырылған іс әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері |
наурыз |
Дене шынықтыру |
Секіру. Тұрған орнында қос аяқпен, 2-3 метр қашықтыққа алға қарай жылжып, құрсаудан құрсауға, заттарды айналып және заттардың арасымен секіру, 15-20 сантиметр биіктіктен секіру, ілініп тұрған затқа қолды тигізіп, тұрған орнынан жоғары секіру, сызықтан секіру, тұрған орнынан ұзындыққа 40 |
Сөйлеуді дамыту |
Байланыстырып сөйлеу. |
|
Көркем әдебиет |
Оқылған шығармадан ең қызықты, мәнерлі үзінділерді қайталау, балаларға сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтуға мүмкіндік беру. |
|
Қазақ тілі |
Тілдің грамматикалық құрылымы. |
|
Математика негіздері |
Уақытты бағдарлау. |
|
Құрастыру |
Құрастырған құрылыспен сюжетті ойыншықтарды қолданып ойнату. Ұжымдық құрылыс жасауға баулу, алдын ала келісе отырып, құрылыс бөліктерін жеке дайындау, өздерінің құрастырған бұйымдарын біріктіре отырып, дайын болған құрылыспен бірге ойнату. |
|
Сурет салу |
Қазақ ою-өрнектерінің қарапайым элементтерін қайталап салуға баулу. |
|
Мүсіндеу |
Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар) таныстыру. Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру. |
|
Жапсыру |
Балаларды ересектер дайындаған ірі және ұсақ элементтерді қағаз бетіне орналастыру және жапсыру арқылы ұжымдық композиция құрастыруға баулу. |
|
Музыка |
Би қимылдарын орындау сапасын жақсарту: кезек-кезек екі аяқпен және бір аяқпен секіру. Заттармен және заттарсыз музыкалық шығарманың қарқыны мен сипатына сәйкес бір-бірден, жұппен ырғақты қимылдар орындау. Музыкалық шығармалар мен ертегі кейіпкерлерінің қимылдарын мәнерлі |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Адамгершілік және патриоттық тәрбие. |
Айы |
Ұйымдастырылған іс әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері |
сәуір |
Дене шынықтыру |
Жалпы дамытушы жаттығулар. |
Сөйлеуді дамыту |
Ересектердің сөзін тыңдау және түсіну, сөйлеу әдебінің тиісті формаларын дұрыс қолдану, ересектермен диалог құру, берілген сұрақтарды тыңдау және толық жауап беру. |
|
Көркем әдебиет |
Ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауға, бірлескен ойындарға қатысуға ықпал ету, онда жеке репликаларды, кейіпкерлердің эмоционалды образын беруге баулу. |
|
Қазақ тілі |
Байланыстырып сөйлеу. |
|
Математика негіздері |
Уақытты бағдарлау. |
|
Құрастыру |
Құрастыруда бөлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, |
|
Сурет салу |
Қазақ ою-өрнектерінің қарапайым элементтерін қайталап салуға баулу. |
|
Мүсіндеу |
Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру. |
|
Жапсыру |
Геометриялық фигуралардың (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) ортасына, бұрыштарына дайын ою-өрнектерді жапсыру арқылы киіз, кілем, көрпе, алаша орамал жасау. |
|
Музыка |
Балалар музыкалық аспаптарында ойнау. |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Менің Отаным – Қазақстан. Балабақшада, үйде, көшеде тәртіп сақтауға баулу. Балаларды әдепті қарым-қатынасқа үйретуді жалғастыру (амандасуға, қоштасуға, көмек Тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылықтарын |
Айы |
Ұйымдастырылған іс әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері |
мамыр |
Дене шынықтыру |
Сауықтыру-шынықтыру шаралары. |
Сөйлеуді дамыту |
Кейіпкерлерді сипаттау үшін дауыс ырғағының мәнерлі қарапайым тәсілдерін қолдану, таныс ертегілерді ойнауға және сахналауға ынталандыру, қызығушылығын ояту. |
|
Көркем әдебиет |
Балаларды тақпақтар мен шағын өлеңдерді жатқа айтуға үйрету. |
|
Қазақ тілі |
Ойыншықтар мен заттарды қарастыра отырып, сұрақтарға жауап беруге, оларды жай сөйлемдермен сипаттап айтып беруге баулу. Таныс ертегілер мен шағын шығармалардың мазмұны бойынша алдымен сұрақтарға жауап беруге, кейіннен өздігінен қайталап айтуға баулу. |
|
Математика негіздері |
Уақытты бағдарлау. |
|
Құрастыру |
Құрастыруда бөлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, |
|
Сурет салу |
Қазақ ою-өрнектерінің қарапайым элементтерін қайталап салуға баулу. Құмға таяқшалармен, асфальтқа бормен, өз бетінше ойдан сурет салуға мүмкіндік беру. Сурет салуда қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа баулу. |
|
Мүсіндеу |
Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар) таныстыру. Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру. Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру. Мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтауға, ұқыпты болуға баулу. |
|
Жапсыру |
Геометриялық фигуралардың (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) ортасына, бұрыштарына дайын ою-өрнектерді жапсыру арқылы киіз, кілем, көрпе, алаша орамал жасау. Жапсыру барысында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауға, ұқыпты |
|
Музыка |
Балалар музыкалық аспаптарында ойнау. |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Жануарлар әлемі. Табиғаттағы маусымдық өзгерістер.
|